nadji doktora Вести
Latinica
+Додајте доктора
Вести

Прошетајте до здравља

Датум ДАТУМ 11 12 2015
Извор Мој педијатар Извор 0 КОМЕНТАРА
Прошетајте до здравља

Шетња је од велике користи за наш организам:

- Јача мишиће и коштано-зглобни систем

- Побољшава циркулацију и прокрвљеност целог организма

- Смањује или одржава телесну тежину

- Повећава капацитет плућа и срца

- Доприноси смањењу стреса и напетости

- Поправља расположење

- Побољшава рад пробавног система.

Негде нам се изгубило оно - у здравом телу здрав дух, и онда је мало помало у нашој, претежно седелачкој, свакодневици главна физичка активност постала прескакање доручка и трка до посла. Ту је и "гомила обавеза" планираних и непланираних, време напољу које "никад није онако како треба", фитнесс центри и теретане који имају термине баш кад нам никако не одговара или превисоку цену или ... или нас једноставно мрзи да се покренемо ... Па онда боли кичма, боли глава, боле колена, притисак скаче, холестерол скаче, шећер скаче, срце прескаче, недостаје нам дах, расположење пада, енергије нигде ... Тако у круг сваког дана.

Идеално лековито средство

Постоји лековито средство које истовремено смањује крвни притисак и ниво холестерола, нормализује висину шећера у крви, побољшава циркулацију, смањуе ризик за инфаркт срца или мозга, помаже одржању густине костију и спречава настанак остеопорозе, јача мишиће и цео коштано зглобни систем, опушта, смањује ниво стреса, поправља расположење, помаже у губитку или одржавању идеалне телесне тежине ... Помаже вам да будете усклађенији са околином, временом, годишњим добима, природом око вас ... Кад кренете да га користите сигурно ћете сами открити и друга благотворна дејства. Нема чекања на рецепт, бесплатан је и свима доступан. Може се без икаквих проблема комбиновати са редовном терапијом прописаном од стране лекара, а може појачати њено позитивно дејство. Препоручује га Светска здравствена организација, Министарства здравља ... То је обична свакодневна шетња. Доступна свима, без заказивања, великих планирања унапред, скупе опреме ... За шетњу нема лошег времена, само се одећом и обућом времену треба прилагодити.

Како шетати до здравља?

Није свака шетња лековита. Од излога до излога с ноге на ногу не даје нам резултат који од ње очекујемо. Ипак треба да буду испуњени неки услови. Трајање шетње мора бити довољно дуго и ход мора бити довољно брз да би шетња имала оптималан учинак. Време трајања је минимално 30-45 минута. У почетку се може кренути и са краћим шетњама и постепеним продужењем времена до неопходног минимума трајања. Што се брзине тиче, њу можемо одредити по осећају. Уколико смо у току трајања шетње у стању да водимо повремен и необавезан разговор тада се налазимо у за нас одговарајућој брзини хода. Уколико можемо да енергично дискутујемо или певамо током хода значи да смо спори. Уколико не можемо да говоримо или тешко дишемо значи да смо претерали са интензитетном напора и треба успорити.

Техника хода

Треба кренути опуштено и са намером да се ужива у ходу, времену, сунцу, ветру, околини, друштву, самоћи са својим мислима ... Поглед не треба усмерити у под. Три до четири метра испред себе омогућава правилан положај врата и леђа, аи даје добар преглед куда се иде. Руке код сваког корака покрећемо истовремено једну напред, другу назад. Руке су опуштене, шаке са мало савијеним прстима. Брзина рада руку прати брзину наших корака. Стопала усмерена право. Шетња треба да је уједначеним ритмом, кораци приближно исте дужине. Дисање уједначено, стомак затегнут.

Крените већ данас

Не постоји иделан моменат или савршен дан или најбоља опрема за шетњу. Тражењем "оптималних" услова заправо тражите изговор да не кренете. Данас је одличан дан да почнете да примењујете овај савршен лек. Изаберите за вас пријатан део дана, удобну обућу и лежерну одећу. Прошетајте по кеју, парку, трим стази ... сами или у пријатном друштву ... Истуширајте се после и са уживањем планирајте следећу шетњи.

Коментари о овој вести

Нема коментара.

Постави коментар


?Правила понашања